Trei sferturi dintre români nu au încredere în recomandările făcute de influenceri (studiu)
Aproape trei sferturi dintre români (73,74%) spun, în prag de Black Friday, că nu au încredere în recomandările de produse şi servicii făcute de influenceri, potrivit unui studiu de specialitate, dat joi publicităţii.
Mai mult decât atât, pentru a fi convinşi să facă o achiziţie dintr-un magazin online, 55,62% din respondenţi vor ca produsul respectiv să aibă peste 10 recenzii, în timp ce 17,15% se mulţumesc cu 5 - 10 recenzii.
Dacă pentru 11,92% contează ca un produs să aibă 3-5 recenzii ...
Sursa articol: https://www.agerpres.ro/economic-intern/2024/10/31/trei-sferturi-dintre-romani-nu-au-incredere-in-recomandarile-facute-de-influenceri-studiu--1379580
Sursa articol: https://www.agerpres.ro/economic-intern/2024/10/31/trei-sferturi-dintre-romani-nu-au-incredere-in-recomandarile-facute-de-influenceri-studiu--1379580