Call Center-ul ASF a înregistrat aproape 6.900 de apeluri preluate şi soluţionate, în primul semestru
Call Center-ul ASF a înregistrat, în primul semestru din 2024, un număr de aproape 6.900 de apeluri preluate şi soluţionate, în creştere cu aproximativ 11% comparativ cu perioada similară din 2023, conform unui comunicat de presă al Autorităţii de Supraveghere Financiară.
Potrivit ASF, peste 90% din consumatorii de servicii şi produse financiare non-bancare s-au declarat mulţumiţi de informaţiile primite, în primul semestru din acest an, de la experţii Call Center-ului Autorităţii de Supraveg...
Sursa articol: https://www.agerpres.ro/economic-intern/2024/08/01/call-center-ul-asf-a-inregistrat-aproape-6-900-de-apeluri-preluate-si-solutionate-in-primul-semestru--1335471
Sursa articol: https://www.agerpres.ro/economic-intern/2024/08/01/call-center-ul-asf-a-inregistrat-aproape-6-900-de-apeluri-preluate-si-solutionate-in-primul-semestru--1335471