ANCOM: Reclamaţiile consumatorilor vizează, în principal, livrarea de produse cumpărate online
O mare parte dintre sesizările referitoare la serviciile poştale vizează livrarea unui produs achiziţionat online, prin care utilizatorii reclamă în special primirea unor produse deteriorate, pierderea sau primirea cu întârziere a acestora, informează Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM), într-un conunicat transmis, joi, AGERPRES.
"La momentul efectuării unei comenzi online se încheie un contract între comerciant (magazinul online) şi cumpărător, ia...
Sursa articol: https://www.agerpres.ro/economic-intern/2024/09/05/ancom-reclamatiile-consumatorilor-vizeaza-in-principal-livrarea-de-produse-cumparate-online--1350389
Sursa articol: https://www.agerpres.ro/economic-intern/2024/09/05/ancom-reclamatiile-consumatorilor-vizeaza-in-principal-livrarea-de-produse-cumparate-online--1350389